Ambalajul este prevazut cu un capac inscriptionat in limbaj Braille, astfel incat nevazatorii pot identifica tipul produsului prin atingerea ambalajului. Noul produs este insotit de activitati de promovare care au ca scop cresterea gradului de constientizare asupra dificultatilor cu care se confrunta persoanele cu deficiente de vedere. In cadrul acestor activitati, pe 3 decembrie, cu ocazia Zilei Internationale a Persoanelor cu Dizabilitati, a fost lansata platforma de comunicare “Light in the Dark”.
Primul produs alimentar inscriptionat in limbaj Braille
Lansarea sticlei Oly lapte de consum cu capac Braille vine in sprijinul persoanelor cu deficiente de vedere, prin cresterea gradului de autonomie a acestora.
Aceasta initiativa se incadreaza in strategia de responsabilitate sociala pe care grupul Olympus o implementeaza deja in Grecia. Prin aceasta, compania urmareste ca produsele sale sa ajunga la toate categoriile de consumatori si sa faciliteze accesul categoriilor defavorizate la produse de baza precum lactatele.
Madalina Molnar, responsabil de marketing pentru Olympus Romania, spune ca decizia de a investi in lansarea unui produs inscriptionat in limbaj Braille si in Romania “este un semn de respect fata de consumatori dar, mai presus de toate, este un ajutor real in sporirea gradului de autonomie a persoanelor cu deficiente de vedere."
Sursa: http://www.responsabilitatesociala.ro